VBK lanserar ny visuell identitet

1 maj 2022

Från och med måndagen den andra maj tar vi på VBK på oss en ny och efterlängtad kostym. Under det senaste året har vi arbetat med att ta fram ett nytt uttryck som känns mer passande för VBK 2022. Vår nya grafiska profil kommer att användas på trycksaker, i utskick och på vår hemsida.

”Vårt nya uttryck representerar ett kompetent, framåtsträvande och innovativt bolag som fortsatt har rötterna i våra grundares visioner där kamratskap och lojalitet värdesattes högt”, säger Ola Kjellman, VD på VBK.

VBK finns till för att förverkliga våra kunders, våra medarbetares och våra samarbetspartners visioner. Vi vill att vårt engagemang och den excellens vi har i bolaget skall synas även på utsidan. Den visuella identiteten blir nu bärare av både vision och tradition.

”Vi byter grafisk profil för att visa att vi är en organisation med självförtroende som ligger i framkant av utvecklingen. Detta innebär fortsatt fokus på innovation, hållbarhet och excellenta leveranser. Vill du veta mer om vårt arbete med ny visuell identitet eller bara träffa oss för en härlig kopp hör du av dig till mig”, avslutar Ola.